خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۱۵ درصدی خرید نقره در یک سال گذشته / تقاضای نوروزی برای سکه و طلا نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۰۶۲

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا 15 درصد افزایش یافت.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با نوسانات بسیار جزیی در بازار سکه و طلا مواجه هستیم که با توجه به نوسانات نرخ ارز این نوسان قیمتی در بازار طلا طبیعی است.

وی با اشاره به افزایش نرخ انس طلا و نرخ ارز در یک روز گذشته گفت: این دو عامل باعث افزایش قیمت جزیی طلا و سکه شده اما در مجموع در دوره ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره افزایش تقاضا برای نقره ادامه داد: در یک سال گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت طلا شاهد افزایش 15 درصدی تقاضای خرید نقره بودیم. البته همواره تقاضا برای خرید ظروف نقره و آینده شمدان نقره وجود داشته است.

وی تاکید کرد: امسال بعید می‌رسد در آستانه ایام نوروز تقاضایی برای خرید سکه و طلا داشته باشیم و مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت هر انس طلا هزار و 811 دلار، قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 800 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 11 میلیون و 200 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه 4 میلیون و 50 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 76 هزار تومان است.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز