خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی وزارت خارجه هند در بندر چابهار تاکید کرد:

همکاری دولت هند برای توسعه و رونق بندر چابهار را تضمین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۷۲

مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه هند در نشست توسعه تجهیزاتی بندر چابهار تصریح کرد: همکاری دولت هند برای توسعه و رونق بندر چابهار را تضمین می کنم.

به گزارش ایلنا از سازمان بنادر و دریانوردی، جیتندر سینگ بیان اینکه بندر چابهار طی یک سال گذشته در ارائه خدمات بسیار مطلوب عمل کرده است، گفت: دولت هند سال گذشته، ۷۵ میلیون تن گندم را از طریق بندر چابهار برای مردم افغانستان تأمین کرده است.

مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه دولت جمهوری هند با بیان اینکه کشورهای آسیای مرکزی علاقه زیادی به استفاده از بندر چابهار دارند، گفت: بندر چابهار؛ یک بندر ترانزیتی است و ترجیح اقتصادی بسیاری از کشورها برای تجارت دریا برد محسوب می شود.
سینگ با اشاره به تأمین تجهیزات بندری در چابهار توسط شرکت هندی، گفت: پیام معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، مبنی بر تسریع در تأمین تجهیزات را دریافت کرده‌ام، بنابراین برای تأمین جرثقیل‌ها تلاش خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دو کشور ایران و هند دغدغه ارتقای بندر چابهار را دارند، اظهار داشت: به جز تأمین تجهیزات و حمایت لجستیکی، لازم است با ذی نفعان بندر نیز ارتباط برقرار کنیم؛ بدین جهت تضمین می‌کنم دولت هند برای رونق و موفقیت بندر چابهار، همکاری لازم را با دولت ایران داشته باشد.
مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه دولت جمهوری هند خاطرنشان کرد: موفقیت بندر چابهار، موفقیت دو کشور دوست ایران و هند محسوب می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز