خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

نرخ طلا و سکه صعودی شد/ سکه به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۰۶

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: دلار امروز به بیش از ۲۳ هزار تومان رسیده، قیمت اونس جهانی نیز حدود ۴۱ دلار افزایش داشته است. همین موضوع باعث شده که قیمت طلا و سکه امروز با افزایش مواجه شود.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد وضعیت بازار طلا و ارز گفت: امروز هم قیمت ارز و هم قیمت جهانی طلا افزایش پیدا کرده است. دلار امروز به بیش از ۲۳ هزار تومان رسیده، قیمت اونس جهانی نیز حدود ۴۱ دلار افزایش داشته است. همین موضوع باعث شده که قیمت طلا و سکه امروز با افزایش مواجه شود. 

وی با اشاره به نرخ روز طلا و سکه اظهار کرد: هر اونس طلا ۱۸۷۰ دلار، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و دویست هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه‌های یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تصریح کرد: وضعیت بازار طلا در این شرایط قابل پیش بینی نیست چراکه عوامل متعددی روی آن تاثیر می‌گذارند اما مهمترین عوامل تاثیرگذار نرخ ارز و قیمت جهانی طلا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز