خبرگزاری کار ایران

خواسته امام جمعه موقت تهران از وزیر راه؛

جملاتی از امام علی (ع) را در پایانه‌های مسافری ترویج کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۲۴

وزیر راه و شهرسازی با امام جمعه موقت تهران و اعضای هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر دیدار کرد و طی آن امام جمعه موقت تهران با اهدای لوح غدیر، از فعالیت‌های وزیر در ترویج فرهنگ ولایی در کشور تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا ، امروز ۲۰ دی ماه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با  آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و اعضای هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که نعمت اله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و حجت الاسلام جواد نیسی، دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۹ تشریح شد.

آیت الله صدیقی طی این دیدار از اقدامات فرهنگی انجام شده  از سوی این وزارتخانه ابراز خرسندی کرد و همچنین خواستار ترویج جملات کوتاه امیرالمومنین (ع) و بخش هایی از نهج البلاغه به صورت تصویر یا تراکت در پایانه‌های اتوبوس‌رانی، ایستگاه‌های راه‌آهن، سالن‌های فرودگاه و دیگر حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه شد.

محمد اسلامی در این جلسه با تایید خواسته دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ، برخی از اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در حوزه ترویج فرهنگ ولایی را برشمرد و بر لزوم تلاش و توسعه برنامه‌های فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد.

در پایان این جلسه، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اهدای لوح غدیر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل فعالیت‌های وی در ترویج فرهنگ ولایی در کشور تقدیر به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز