خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور:

برای عبور از بحران بیکاری در منطقه شرق اصفهان جایگزین‌سازی مشاغل نیاز است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۷۵

با شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای در ساماندهی مشاغل بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند از مزیت‌های رقابتی استفاده و با کاهش هزینه‌های تولید و برند نمودن محصولات سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهند.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور در همایش مهارت آموزی، اشتغال زایی در خوشه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان اصفهان گفت: مزیت‌های منطقه‌ای در امر اشتغال مورد حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اصغر نور ا…‌زاده با تشریح مدل خوشه و چگونگی پرداخت تسهیلات به علاقمندان به کار، شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای را در ساماندهی مشاغل ضروری دانست و گفت: چنانچه این مهم به درستی در استان‌ها صورت پذیرد، بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند از مزیت‌های رقابتی استفاده و با کاهش دادن هزینه‌های تولید و برند نمودن محصولات سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهند.

وی طرح تولید محور کردن ظرفیت‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای را مثبت ارزیابی کرده و تفاهمات فی ما بین دو مجموعه صندوق مهر امام رضا(ع) و سازمان را فرصتی ارزشمند در شکل گیری کسب و کارهای کوچک و تنوع بخشی به تولید عنوان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با ابراز نگرانی از دغدغه‌های حادثشده بویژه وضعیت اشتغال جوانان گفت: برای عبور از بحران بیکاری در جنب سایر تصمیمات مناسب برای مردم منطقه شرق باید مشاغل جایگزین را نیز فرصتی مناسب تلقی و از ایجاد کسب و کارهای کوچک که بتواند از تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) بهره‌مند شود را به مرحله اجرا رساند.

عباس مقتدایی ادامه داد: امر مهم مهارت آموزی در آماده سازی جوانان جویای کار را در طلیعه هر گونه فعالیت اقتصادی مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز