خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

وخامت حال دو نفراز مصدومان روز جمعه در اصفهان/ بزودی آمار دقیق مصدومان را ارائه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۰۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ایلنا گفت: روابط عمومی دانشگاه باید در مورد آمار مصدومان و مجروحان درگیری‌های روز جمعه پنجم آبان صحبت کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر پژمان عقدک گفت: تاکنون فوتی گزارش نشده است، اما حال ۲ نفر از مصدومان اعتراضات دیروز اصفهان مناسب نیست.

وی ادامه داد: از دادن آمار مصدومان حوادث دیروز در شهر اصفهان معذور هستیم، فقط این را بگویم که بسیاری از این مصدومان در هنگام مراجعه، سرپایی درمان و مرخص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: سایر مصدومانی که هم اکنون در مراکز درمانی بستری هستند به غیر از ۲ نفر که نسبت به بقیه حال عمومی مناسبی ندارند، حالشان خوب است.

عقدک تاکید کرد: تلاش می‌کنیم آمار دقیق و به هنگام مصدومان را بزودی ارائه کنیم.

نورالدین سلطانیان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در گفتگوی خبری اظهار داشت: تاکنون بیشتر مصدومانی که به مراکز درمانی ما مراجعه کردند سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی افزود: حال عمومی بیشتر مصدومانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اصفهان بستری هستند رضایت‌بخش است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: هیچ مورد فوتی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز