خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی ارتش دراستان های اصفهان یزد و چهارمحال بختیاری:

ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان یک مجموعه کامل ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۶

هفتمین المپیاد خانواده های ارتشیان کشور در اصفهان بر گزار می شود، مهمترین هدف برگزاری این المپیاد ورزشی انتخاب تیم منتخب ارتش جهت شرکت در مسابقات سراسری نیرو های مسلح کشور است.

ایلنا: ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری از برگزاری هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده کارکنان ارتش به میزبانی مرکز آموزش توپخانه اصفهان در ۱۲مهر ماه امسال خبر داد.

امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا دراصفهان با اشاره به اینکه این المپیاد ورزشی از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه به میزبانی ارشد نظامی اصفهان برگزارمی شود اظهارداشت: دراین المپیاد ۳۰۰ نفراز بانوان حضوردارند که در قالب همسران، نیروهای کادرو فرزندان ارتشیان هستند.

و ی با بیان اینکه بانوان شرکت کننده در این المپیاد در سه رده سنی شامل ۱۸تا۲۹ سال، ۲۹تا۴۰ سال و از ۴۰ تا ۵۰ سال حضور دارند تصریح کرد: این المپیاد در۶ رشته ورزشی از جمعه ۱۲ مهرماه در مرکزآموزش توپخانه‌ای ارتش برگزار می شود.

امیرجهادی، با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این المپیاد بزرگ ازساعت ۷صبح روزجمعه با انجام همایش پیاده روی خانوادگی از ورزشگاه انقلاب به سمت ورزشگاه ۲۲ بهمن آغاز می‌شود گفت: درآیین افتتاحیه این همایش بزرگ ورزشی که خانواده بزرگ ارتشیان را در بر می‌گیرد حضور تمامی اقشار مردمی بلا مانع است و با حضور مردم در ورزشگاه ۲۲ بهمن مسابقات و برنامه‌های متنوع ورزشی وشاد و مفرح درنظر گرفته شده است که از بین شرکت کنندگان در این مراسم نیز به ۵۰ نفربه قید قرعه جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای روزاختتامیه نیزحضوریکی ازمقامات ارتش در نظرگرفته شده است اظهار داشت: اسکان ورزشکاران درسوئیت‌ها و هتل‌های ارتش در هوانیروز و مرکز توپخانه خواهد بود و اصفهان گردی وبازدید از اماکن تاریخی و مذهبی نیز از برنامه‌های جنبی برای شرکت کنندگان دراین مسابقات خواهدبود.

این مقام ارشد نظامی گفت: برگزاری این المپیاد فرصت مناسبی است تا ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن فراهم شده است را به مردم اصفهان و حتی کشور معرفی کنیم تا از این پس شاهد بهر ه برداری و استفاده هر چه بیشتر دستگاه‌ها و ارگان‌های استان برای اجراء برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در این ورزشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ارتش منطقه اصفهان میزبان ۲ رخداد بزرگ فرهنگی و ورزشی بود ادامه داد: همایش قرآنی نیرو زمینی و المپیادورزشی خانواده‌های ارتشیان از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: مهم‌ترین هدف برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی خانواده ارتشیان در اصفهان، انتخاب تیم منتخب ارتش جهت شرکت در مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح کشور است که با رکورد گیری‌های انجام شده و بررسی‌های به عمل آمده از تیم اصفهان امیدواریم که تیم اصفهان بتواند در این رقابت‌ها سرآمد بوده و گوی سبقت را ازدیگرتیمهای شرکت کننده برباید.

امیر جهادی، با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های جنبی در نظر گرفته دراین المپیاد۶ روزه برگزاری کلاس‌های مربیگری در رشته‌های مختلف است گفت: آموزش مربیگری پیشرفته شنا و ایروبیک درجه ۳ از جمله این دوره هاست که شرکت کنندگان پس ازپایان کلاس‌ها موفق به دریافت کارت مربیگری از فدراسیون تربیت بدنی می‌شوند تا بتوانند به بازار کار نیز وارد شوند.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها در اصفهان ایجاد انگیزه در بین خانواده‌های کارکنان ارتش دانست و اضافه کرد: بررسی وضعیت فعالیت‌های ورزشی که توسط کار‌شناسان تربیت بدنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند مهم‌ترین هدف این المپیاد است همچنین تعیین برنامه برای فعالیت‌های سال جاری از دیگر برنامه‌های پیش رواست.

این مقام نظامی گفت: انتخاب این تیم‌ها از بین تیم‌های نیرو هوایی، زمینی و پدافند هوایی ارتش است که البته تیم ارتش جمهوری اسلامی در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تیم مقتدری در بین دیگر تیم هاست و ماامید به موفقیت در این دوره از رقابت‌ها داریم.

وی با بیان اینکه شرایط میزبانی این رقبات‌ها در اصفهان به خوبی فراهم است اظهار داشت: در این مجموعه هیچ گونه نقصی وجود ندارد و به هیچ سالنی نیازنیست به همین جهت در طول برگزاری المپیاد ازهیچ یک از امکانات‌ها و زیر ساخت‌های موجود در شهر استفاده نمی‌شود چرا که مجموعه ورزشی ارتش خودپک کامل ورزشی است.

ارشد نظامی ارتش دراصفهان با اشاره به اینکه توجه به سلامت خانواده‌های ارتشیان مهم‌ترین پوئن در برگزاری این رقابت‌های ورزشی است گفت: امسال با نظر فرماندهی کل ارتش اصفهان برای میزبانی هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده‌های ارتشیان انتخاب شد و این انتخاب غیر مرتبط با فراهم بودن امکانات کامل ورزشی درمجموعه ورزشی ۲۲ بهمن نبوده است.

وی اضافه کرد: امکانات این مجموعه به گونه‌ای است که بیشتر بخش‌های آن دارای اسپانسر است و زمین تنیس آن در اختیار هیات تنیس و مردم قرار دارد.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات ۲۲ نفر داوری این رقابت‌ها را برعهده دارندادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد نیز در سالن کوثر ارتش ۱۷ مهر ماه در ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های جنبی مراسم اختتامیه ورزشکاران شاخص استان که در مسابقات ملی و بین المللی حائز رتبه‌های بر‌تر شده‌اند حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ارتش علاوه بر اهداف نظامی خود در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز حضوری فعال دارد اظهار داشت: در حال حاضر۴۰۰ نفراز جوانان این شهر در مجموعه ورزشی ارتش زمینه‌های اشتغال آن‌ها فراهم شده است که به نوعی ارتش در زمینه کار آفرینی نیز دخیل بوده است.

امیر جهادی، با اشاره به اینکه خوشبختانه ارتش درزمینه توجه به فعالیت‌های علمی نیزسرآمد بوده است اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین آمار قبولی دانشگاه‌ها در بین کارکنان دولت به فرزندان ارتشیان اختصاص دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز