خبرگزاری کار ایران

در کردستان رخ داد؛

عابر پیاده با شلیک تصادفی پلیس کشته شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۶۳۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در پی شلیک پلیس به یک ماشین مظنون، گلوله کمانه کرده و به یکی از اهالی روستای اورامان اصابت می‌کند و منجر به زخمی شدن و فوت او می شود.

به گزارش ایلنا، امیرهوشنگ حیدریان گفت: شلیک یکی از نیروهای پلیس برای متوقف کردن تویوتای مظنون ، به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه می‌کند و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد کرده و او کشته می شود.

حیدریان اظهار کرد: عصر دیروز ماموران پاسگاه اورامان شهرستان سروآباد به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مظنون و دستور ایست می‌دهند ولی راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و بلافاصله با سرعت از محل متواری می‌شود.

وی افزود: ماموران به سمت خودروی مورد نظر اقدام به تیراندازی می‌کنند که یکی از تیرها به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه می کند و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد کرده و زخمی می‌شود.

حیدریان خاطرنشان کرد: این شخص بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود اما به رغم تلاش پزشکان متاسفانه فوت می‌ کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و عرض تسلیت به خانواده این شهروند گرامی و تشکر از خویشتنداری و همراهی مردم منطقه، خاطرنشان کرد: این حادثه که بطور ناخواسته پیش آمده به دقت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز