خبرگزاری کار ایران

کشف 30 تن مواد مخدر در فارس طی 6 ماه گذشته /افزایش سرقت های خرد در استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۵۹

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به رشد ۸ درصدی در کشف موادمخدر، گفت: طی ۶ ماه اول امسال بالغ بر ۳۰ تن موادمخدر در فارس کشف شده و در این موضوع باید متوجه بود که کشفیات پلیس در فارس مانند پلیس استان‌های مرزی در حجم‌های بالا نیست و همین امر رشد کشفیات را ارزشمندتر می‌کند.

به گزارش ایلنا سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به اینکه تمام ماموریت ها برای حفظ آرامش و امنیت در نظر گرفته می شود تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا نه تنها برنامه های نیروی انتظامی کاهش نیافت بلکه در مواردی هم حتی افزایش یافت‌.

حبیبی خاطر نشان کرد: در راستای ماموریت هایی که نیروی انتظامی باید انجام می داد تعدادی از پرسنل نیرو انتظامی نیز به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه مجددا خوب شدند و در هیچ صحنه ای خود را کنار نکشیده ایم .

فرمانده انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی تلاش دارد که حس اعتماد و پیوستگی بین مردم را با ارتقا نگرش مردم نسبت به نیروی انتظامی داشته باشد و در این راستا معتقدیم که امنیت و ارامش ما فدای امنیت و ارامش مردم است.

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر اینکه از حضور در بین مردم و شادی‌هایشان لذت می‌بریم، خاطرنشان کرد: اگر جایی ورود می کنیم به دلیل این است که امنیت مردم را خدشه دار می کند.

برگزاری برنامه هفته ناجا به صورت مجازی

فرمانده انتظامی فارس همچنین در خصوص برنامه های هفته ناجا نیز گفت:۹۰ درصد برنامه های جمعی هفته ناجا لغو شد و برنامه هفته ناجا را در فضای مجازی قرار داده ایم و زمینه آن فراهم شده است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیتی که به نیروی انتظامی مراجعه دارند در فضای مجازی هستند؛ ابراز کرد: در همین راستا شعار هوشمند سازی در نظر گرفته شدو تلاش داریم در این فضا ورود کنیم .

افزایش سرقت های خرد

سردار حبیبی با اشاره به اینکه سرقت های خرد افزایش داشته است، ابراز کرد: کشف سرقت ۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: این درحالی است که نزدیک به ۸۰ درصد سرقت ها به نیرو انتظامی مربوط نیست و به امنیت خانه و ماشین ها باز می گردد اما نیرو انتظامی در ارتباط با کشف مسئولیت دارد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در ماموریت امسال که تعریف شد اخطار به ارازل و اوباش داده شد و کسی که بخواهد عربده و قمه کشی کند و آسایش مردم را با اسلحه سرد و گرم تهدید کند خط قرمز نیرو انتظامی است؛ تصریح کرد: در این راستا ۱۶۳ نفر در استان دستگیر شده اند و فارس در مقایسه با استان های هم تراز بهترین استان است و کمترین ارازل و اوباش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز