خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی پروازهای جدید؛

کرمانشاه پایلوت تورهای هوایی غرب کشور شده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۰۳

مدیر آژانس هواپیمایی الیت از راه‌اندازی پروازهای جدید و منظم از فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هانیه شمس خواهان فعالیت مستمر تمام شرکت‌های هواپیمایی در کرمانشاه شد و اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و رکود صنعت گردشگری، حدود ۷۰ درصد شرکت‌های گردشگری تعطیل شدند ولی با فروکش کردن شیوع این ویروس در استان و خروج از وضعیت قرمز، خوشبختانه از اول مرداد‌ماه سال‌جاری پرواز ایرباس زاگرس از کرمانشاه به کیش راه‌اندازی شد.

مدیر دفتر آژانس گردشگری الیت با اشاره به اینکه در حال حاضر گردشگران شهرهای کرمانشاه، همدان، لرستان، سنندج و ایلام از این خط استفاده می‌کنند، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این پروازها شده است و زمینه برای افزایش خطوط پروازی در این استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این خط پروازی همه‌روزه به صورت رفت و برگشت آماده خدمات‌رسانی به مسافران است و به‌دلیل استقبال مسافران، یک پرواز دیگر به آن اضافه شده است.

شمس خواهان افزایش تعداد پرواز‌های این شرکت در کرمانشاه شد و تصریح کرد: امیدواریم با حضور سایر شرکت‌های هواپیمایی شاهد اتصال هوایی استان کرمانشاه به مراکز استان‌های سراسر کشور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دارا بودن فرودگاه کرمانشاه به استانداردهای رفاهی و منظم بودن پروازها، افزود: «از ۲۱ مهرماه خط پروازی کرمانشاه‌ـ‌قشم در روزهای دوشنبه و پنجشنبه اضافه می‌شود، در روز اول اطلاع‌رسانی استقبال خوبی از این پروازها شد و انتظار می‌رود با بالا بردن سطح رفاه برای مشتریان، پروازهای بیشتری از استان کرمانشاه به استان‌های دیگر اضافه شود.

وی با تأکید بر لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پروازها، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با ایجاد امنیت بهداشتی، گردشگران را به برقراری سفرهای گردشگری ترغیب کنیم و با افزایش تعداد پروازها و ایجاد خطوط پروازی جدید، زمینه را برای رفت‌و آمد مسافران و گردشگران به این نقطه از کشور آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز