خبرگزاری کار ایران

مقدم سلیمی خبر داد:

آغاز فعالیت روز بازارهای قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۱۱

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: فعالیت تمامی روز بازارهای هفتگی در سطح شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش در هنگام کار و همچنین دریافت و پرداخت نکردن وجه نقد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید مقدم سلیمی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته، به دستور ستاد مقابله با کرونا بازارهای سیار به طور کامل تعطیل شده بودند، افزود:این بازارها با توجه به تصمیم گیری جدید قرار شده با اعمال برخی محدودیت‌ها با نظارت بازرسان این سازمان به فعالیت خود ادامه دهند.

 وی اظهار داشت: روز بازارها به طور روزانه با بیش از ۳۷۰ غرفه دار که همگی دارای مجوز هستند، مشغول فعالیتند و علاوه بر ایجاد زمینه‌های کسب و کار خرد، نقش به سزایی در اشتغال‌زایی، حمایت از مشاغل و تولیدات داخلی دارند.

این مسئول اضافه کرد: فعالیت این بازارها از حیث پراکنش مناسب به فراخور ایام هفته و عرضه تمامی اقلام مورد نیاز خانوارها اقدام بسیار مطلوبی است و فرصت کسب درآمد را برای برخی فراهم می‌کنند.

وی یادآور شد: در نحوه فعالیت روز بازارها تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم و اگر وضعیت این مناطق بحرانی تشخیص داده شود، امکان تعطیلی وجود دارد.

مقدم سلیمی تاکید کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه بازگشایی مجدد بازارهای سیار در صدد ایجاد بازاری با محوریت صنایع دستی و هنر ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی، توسعه مشاغل خانگی و خود اشتغالی هستیم.

چهار روز بازار در روزهای شنبه، سه شنبه،چهارشنبه و جمعه در شهر قزوین فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز