خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی :

آب روستای شیخ صله وصل شده است / مشکل آلودگی آب روستا رفع شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۷۴

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با رفع مشکلات آلودگی آب روستا، اکنون اوضاع در روستای شیخ صله آرام است و مردم از آب لوله کشی منازل خود استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، یدالله شکری با اشاره به رفع مشکل آلودگی آب شرب مردم روستای شیخ صله، گفت: پس از شناسایی منشا اصلی آلودگی آب شرب مردم این روستا، چشمه‌ای که منبع آب روستا را تامین می‌کرد، کاملا بهسازی و بازسازی شد تا آب فاضلاب خانه‌های اطراف به آن ورود نکند.

وی بیان کرد: همچنین منبع آب روستا نیز کاملا لایروبی، شستشو، آبگیری و دوبار هم کلرزنی شد، از آن نمونه‌گیری انجام گرفت که نتیجه آزمایشات حاکی از آن بود که آب منبع بدون هرگونه آلودگی است.

فرماندار ثلاث باباجانی تاکید کرد:  از دیروز (۲۴ شهریور) به مردم اعلام کردیم که می‌توانند از آب لوله کشی منازل خود برای شرب استفاده کنند در حال حاضر هم از محل اعتبارات و بکارگیری تجهیزات و امکانات دهیاری و بخشداری منطقه، ایجاد شبکه فاضلاب برای خانه‌هایی که در اطراف چشمه قرار گرفته‌اند، درحال انجام است.

وی افزود: البته بنا داریم در دراز مدت، در بالا دست روستا توسط آب منطقه‌ای یک چاه عمیق حفر شود و آب آن را به منبع آب روستا وصل کنیم و آب شرب مردم روستا از این طریق تامین شود و چشمه را حذف کنیم.

فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه طی روز‌های گذشته هیچ مورد جدیدی از مسمومیت بین اهالی روستا گزارش نشده، گفت: در حال حاضر اوضاع در روستای شیخ صله آرام است و مردم از آب لوله کشی منازل خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز