خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

ممنوعیت ورود کاروان‌های پیاده به خراسان رضوی بدلیل وضعیت قرمز کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۶۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ورود کاروان‌های پیاده به این استان در ایام پایانی ماه صفر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن جعفری در این خصوص افزود: در روزهای پایانی ماه صفر سالهای گذشته مردم عزادار نقاط مختلف ایران اسلامی طبق سنت چند ساله در قالب کاروان‌های پیاده عزاداری برای شرکت در مراسم سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی به مشهد سفر می‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز این استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد، امسال نمی‌توانیم پذیرای این عزیزان و کاروان‌های پیاده عزاداری در مشهد باشیم و از آنان درخواست می‌کنیم به این استان سفر نکنند و ثبت نام برای کاروان پیاده در این زمینه انجام نشود. 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: امیدواریم در زمان مناسب با از بین رفتن کرونا بتوانیم پذیرای زائران امام رئوف (ع) در مشهد باشیم.

وی افزود: در این جلسه وضعیت استان و روند درمان و شرایط بیماران کرونایی بررسی شد و هنوز در وضعیت قرمز و هشدار در این زمینه قرار داریم و روند نزولی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این استان متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز