خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبرداد:

انتخاب سه مکان برای جذب سرمایه گذاران گردشگری آبی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۵۳

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: سه مکان مستعد در استان شامل آبگرم یله گنبد، سد انحرافی زیاران و سد نهب به منظور جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد تاسیسات گردشگری آبی شناسایی و انتخاب شده اند.

به گزارش خبر نگار ایلنا در قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد تاسیسات گردشگری در این مکان ها به زودی منتشر خواهد شد.

علیرضا خزائلی افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی وزارت نیرو تلاش دارد تا از ظرفیت سدها، رودخانه ها و بندها برای ایجاد تاسیسات و اماکن گردشگری استفاده کند.

وی اظهار داشت: اماکن گردشگری آبی معمولا مخاطبان و طرفداران زیادی دارند و سرمایه گذاری در این حوزه برای سرمایه گذاران توجیه و آورده اقتصادی مناسبی خواهد داشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به بازدید این هفته به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین و فرماندار آبیک از بند و رودخانه زیاران،گفت: این مکان خوش آب و هوا و خوش منظره از اولویت های استان در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آبی به شمار می رود.

خزائلی افزود: در این بازدید مقرر شد با توجه مطالعات انجام شده، از سرمایه گذاران بومی و غیربومی برای ایجاد تاسیسات گردشگری آبی در بند و رودخانه زیاران اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز