خبرگزاری کار ایران

رویداد استارتاپی کارآفرین شو در استان سمنان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۸۲

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از آغاز رویداد استارتاپی کارآفرین شو، با همکاری کمیته امداد استان سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از شنبه ۲۲ شهریور سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد ویژه مددجویان دانشجو و فارغ‌التحصیل تحت حمایت است.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر مشاغل نوین و دانش‌بنیان، تصریح کرد: همکاری‌های مطلوبی در جهت اشتغال مددجویان در حوزه مشاغل نوین با پارک علم و فناوری صورت گرفته است.

علیرضا خدابنده تصریح کرد: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های کارآفرینانه برای ایجاد اشتغال پایدار ازجمله اهداف این رویداد است.

وی ارائه طرح‌ها را توسط نخبگان و متقاضیان را به‌صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: ثبت ایده ها از طریق سایت https://survey.porsline.ir/s/Muhho۹A  میسر است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان اختتامیه رویداد کارآفرین شو را ۲۸ مهرماه سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: جوایز نقدی از طرف کمیته امداد به ایده‌های برتر اهدا خواهد شد و از طرف پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز فضا و تجهیزات لازم جهت اجرایی شدن ایده‌ها در اختیار برندگان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز