خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در نشست خبری مطرح کرد:

مجوز تعطیلی واحدهای صنعتی در استان تحت هر شرایطی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۰۱

استاندار قزوین گفت: مجوز برخورد با واحدهای صنعتی تحت هر شرایطی که موجب تعطیلی آن واحد و بیکاری کارگران شود، ممنوع است.

به گزارش ایلنا، هدایت‌الله جمالی‌پور روز پنجشنبه در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: تلاش شده با همکاری شورای تامین و دستگاه قضایی استان مشکلات واحدهای صنعتی استان با مداخلات درست و به موقع رفع شود.

استاندار قزوین از بهره برداری 457 طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و فرهنگی در استان با هزینه ای بالغ بر 862 میلیارد تومان در ایام هفته دولت  در استان خبر داد و افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از 6 هزار و 400 نفر در شهرستان های استان شغل ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه  در مراسم افتتاح طرح های شاخص استان در این ایام اظهار امیدواری کرد  که حضور آقای نوبخت در استان کمک شایانی برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح های بزرگ عمرانی دراستان از جمله طرح انتقال آب از سد طالقان به 17شهر استان و اتمام پروژه های چون سد نهب و بالاخانلو در سال آخر کار دولت دوازدهم  خواهد بود.

جمالی پور با تبریک از برد ایران در مصاف سیاسی با استکبار خاطرنشان کرد:  آمریکا برای اولین بار است که در شورای امنیت شکست مفتضحانه می‌خورد و با همه تلاش های استکبار برای اجماع علیه ایران، با تدبیر رهبری و  تدبیر تیم دیپلماسی و استقامت ملت، بین جبهه استکبار اختلاف افتاد این بهترین  فرصت برای ایجاد همبستگی و امید بیشتر در جامعه است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص تهمیدات مدیریت ارشد استان برای افزایش سرمایه گذاری در استان و حفظ اشتغال موجود گفت: رویکرد مدیریت استان حمایت و تقویت سرمایه گذاری در استان است و تمام وقت خود و مجموعه مدیران استان را وقف این موضوع کرده ایم.

وی اضافه کرد: تمام استعلامات لازم برای سرمایه گذاری دراستان از یک سال و چند ماه به یک ماه تقلیل پیدا کرده است؛ و با هر مدیری که در این زمینه کوتاهی کند به شدت برخورد می شود.

استاندار قزوین همچنین با اشاره به فرصت باقی مانده از عمر دولت دوازدهم گفت: به دلیل مشکلات متعدد در دوره مدیریتی ام در استان فرصتی برای تغییرات مدیریتی با وجود اعتقادم به شایسته سالاری در انتخاب مدیران و گزینش مدیران متعهد، متخصص و ریسک پذیر  پیش نیامد و با توجه به عمر کوتاه باقی مانده از دولت نیز این امکان جز در مواقع خاص ضرورت نخواهد داشت.

وی یکی از دلایل عدم  تغییرات مدیریتی در استان را  ایجاد وقفه در روند  خدمت رسانی به مردم ذکر و تاکید کرد: هیچ تغییراتی در زمینه مدیریتی به جز جا به جایی مدیران بازنشسته و یا پست های خالی در استان نخواهیم داشت.

مقام عالی دولت دراستان  با بیان اینکه در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی انسجام اجتماعی خوبی را در استان طی این ایام شاهد بودیم که با کمک رسانه ها پیش آمد، افزود: با توجه تداوم این بیماری نیازمند تداوم این همکاری از سوی رسانه ها بوده و اطلاع رسانی مناسب از سوی خبرنگاران هستیم.

جمالی پور با بیان اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، افزود: اگر عزاداری های مربوط به سالروز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار نشود، به مثابه تجاوز به حقوق مردم و ارتکاب جرم است و دستگاه قضا با خاطیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز