خبرگزاری کار ایران

اتفاقی عجیب در سالن شهید بابایی قزوین؛

لغو تمرین تیم والیبال شهرداری قزوین به دلیل بازی دورهمی کارمندان اداره کل ورزش استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۳۰

نخستین تمرین تیم والیبال شهرداری قزوین که قرار بود در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شود، در اتفاقی عجیب به دلیل بازی دورهمی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قزوین لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، تیم والیبال شهرداری قزوین با معرفی مسعود آرمات و علی موذن به عنوان سرمربی و مدیر فنی تمرینات خود را از  پس فردا شنبه ۲۵ مرداد برای حضور در لیگ برتر کشور در سالن بابایی برگزار می‌کند.

اما نکته جالب توجه در همین اولین روز شروع تمرینات تیم والیبال شهرداری قزوین؛ چالش میان کارکنان اداره کل ورزش و مسئولان تیم والیبال شهرداری بر سر سئانس تمرین در سالن شهید بابایی بود که بسیار قابل تامل است.

از قرار معلوم همان ساعت و زمانی که مربیان تیم والیبال شهرداری قزوین برای تمرینات تیم برنامه ریزی کرده بودند، مدیرکل ورزش استان و برخی از کارمندان در همان ساعت در سئانس مورد نظر اقدام به بازی تفریحی فوتسال می‌کنند و در مقابل درخواست مسئولان والیبال شهرداری حاضر به تعطیلی بازی تفریحی خود نمی‌شوند.

علی موذن، مدیر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: خیلی جالب است به جای اینکه مسئولان ورزش استان به دنبال حل مشکلات و حامی تیم های ورزشی باشند، متاسفانه با دست زدن به چنین کارهایی در همین شروع تمرینات از واگذاری بهترین ساعت تمرین به تیم اول استان خودداری می کنند.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین اظهار داشت: در حالی که این روزها از سوی جامعه ورزش استان و رسانه ها شاهد نقدهای بسیاری به عملکرد ضعیف مدیریت ورزش استان قزوین هستیم، این نوع اقدام دستگاه ورزش در خصوص همکاری با مسئولان ورزش شهرداری قزوین همه را شگفت زده کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز