خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

احساس امنیت مولفه ای مهم و ارزشمند است+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۰۷

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: احساس امنیت امروز مولفه ای مهم و ارزشمند است و انتقال حس امنیت و عاری کردن جامعه از جرم و جنایات از مشترکات رسانه و پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به تشریح خدمات پلیس در سطح جامعه پرداخت و اظهار کرد: همه افراد در زندگی روزانه با پلیس سر و کار دارند و پلیس امروز در ۱۷۰۰ نقطه با مردم در تماس است که نشان دهنده ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین افزود: پلیس می‌تواند به عنوان یک نیروی خدمتگزار می‌تواند در سرنوشت انسان‌ها  با ارائه خدمات مطلوب تاثیر طولانی مدت داشته باشد.

سردار حاجیان بیان کرد: اگر پلیس نباشد و امنیت داخلی و عمومی ما تامین نشود، توسعه‌ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیز فراهم نمی‌شود و امینت بسترساز تمام این توسعه‌هاست‌.

وی ادامه داد: امروز هر اقدام پلیس مبتنی بر کار تحقیقی و پژوهشی و نظرسنجی است و پلیس هوشمند امروز باید به علوم چون جامعه شناسی، روانشناسی، حقوق، علوم اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم گیری مجهز باشد.

مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: ماموریت‌های پلیس انعطاف‌پذیر است، به عنوان مثال در موضوع کرونا پلیس بلافاصله تغییر تاکتیک داد و با حضور در مراکز درمان، راه ها و  نظارت براصناف علاوه بر ماموریت‌های جاری، عهده‌دار ماموریت‌های تازه‌ای نیز شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به نقش تاثیر گذار پلیس بر امنیت فضای  مجازی تصریح کرد: حضور هوشمندانه پلیس فتا در این فضا در نقش ایجابی و سلبی توانسته ضمن مبارزه با متخلفین از ناهنجاری های عمومی در این فضا جلوگیری کند.

سردار حاجیان پلیس را تنها نیروی مسلح اجتماعی خواند که با حضور در بطن و متن زندگی مردم با نگاه نظارتی و مجری قانون توانسته به برقراری امنیت پایدار کمک کند.

حجم ویدیو: ۹۸.۰۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۰:۰۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز