خبرگزاری کار ایران

امام جمعه گرمدره:

ائمه جماعات البرز بر افزایش حق آبه استان تاکید دارند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۰۰

امام جمعه شهر گرمدره با عنوان اینکه نماینده ولی ففیه در البرز همراه دیگر ائمه بر افزایش حق آبه استان تاکید دارند، گفت: خواسته ائمه جمعه البرز این است که با وجود کم آبی استان، سهم حق آبه سدهای البرز افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حجازی نیا در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور شهردار و نائب رئیس شورای شهر گرمدره برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران زمان جنگ تحمیلی‌ و تبریک روز خبرنگار، گفت: بزرگترین وظیفه خبرنگاران، حفظ امانتداری است و اگر این ویژگی نبود وقایع تاریخی به درستی ثبت و ضبط نمی شد.

وی افرود: خبرنگاران افسران جبهه نرم هستند که با مسئولیت خطیر در شرایط سخت کشور و شیوع بیماری کرونا با حضور موثر، پیشگام هستند.

امام جمعه گرمدره ادامه داد: راویان وقایع تاریخی گذشته، همین خبرنگاران امروز هستند که با رسالت امیدافزایی و اعتمادسازی افکار عمومی در بین مردم و مسئولین فعالیت می کنند.

حجازی نیا گفت: اگر مردم به رسانه ها اعتماد داشته باشند، دغدغه‌هایشان را مطرح می کنند و با طرح مشکلات و اطلاع رسانی به موقع می توان توقع داشت، مسئولان  آنها را حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: نقد و انتقاد خوب است اما اگر با راهکار مناسب ارائه شود، می تواند موثر باشد و در این ارتباط تخریب اشخاص برای رسیدن مقاصد و منافع شخصی، درست نیست.

امام جمعه گرمدره با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: با وجودی که در داخل کشور مشکلاتی داریم اما رهبر با نگاه مدبرانه در راستای رفع مشکلات، راهکار سازنده ارائه می کند که سازنده است.

وی با عنوان اینکه نماینده ولی ففیه در البرز همراه دیگر ائمه بر افزایش حق آبه استان اصرار دارند، گفت: خواسته ائمه جمعه استان البرز این است که با وجود کم آبی استان البرز، سهم حق آبه سد طالقان تنها سهم مردم البرز  باشد چراکه مردم البرز خود نیازمند این آب هستند.

حجت الاسلام حجازی نیا با عنوان اینکه گرمدره شهر مهربانی است از رسانه ها و خبرگزاری های مستقر در مرکز استان خواست بیشتر به سمت بیان مشکلات و دغدغه های مردم و مسئولان شهرستانها معطوف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز