خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد بین المللی غدیر استان مطرح کرد:

توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان قزوینی/ برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه مجازی به مناسبت عید غدیر

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۰۶

مدیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان قزوین بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن حق‌شناس در نشست‌خبری که به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار  شد، اظهار کرد: ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت عید غدیر در سطح استان قزوین برگزار می‌شود که بیشتر در فضای مجازی و درون منزل است.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر استان افزود: در حوزه خواهران برنامه های مفصلی در دهه ولایت و امامت برگزار می شود که تبیین مفهوم غدیر برای جامعه مد نظر بوده و پاسخ به شبهات در حوزه مجازی انجام می شود.

حق‌شناس ادامه داد: مسابقه خطبه‌خوانی غدیر، زیارت گروهی امین الله که قبل از ساعت ۸ از طریق شبکه استانی پخش‌می‌شود، کاروان شادی با حضور نوجوانان در محلات، گروه سرود، تقدیر از کادر درمان بیمارستان ولایت و بوعلی در بخش کرونا، دیدار با خانواده سادات که با کمیته امداد هماهنگ شده است از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه ولایت برگزار می شود.

وی ادامه داد: طرح جذب همیار غدیر در افتتاح بازگشایی مدارس استفاده خواهد شد، طرح احسان علوی و جمع آوری نذورات، خوانش خطبه غدیر برای نوجوانان در دستور کار قرار دارد و به نفرات برگزیده بن خرید کالای ملی  اهدا می شود که ۱۵ عنوان برنامه در حوزه خواهران وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان ها جلوتر از مرکز استان فضا سازی داشتند و مراسمات با تغذیه و اطعام وجود داشت و امسال کرونا محدودیت هایی ایجاد کرده است که بیشتر برنامه ها در بستر فضای مجازی می باشد.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر استان اضافه کرد: در شهرداری بیش از ۴۰۰۰ پرچم نصب خواهد شد که هزینه آن را زیباسازی پرداخت می کند.

حق شناس اظهار کرد: روز ۹ مرداد تقدیر از پرسنل سازمان انتقال خون با عنوان یک قطره زندگی، خانواده شاد علوی با مشارکت خانواده ها برگزار می شود.

وی افزود: اهدای بسته های فرهنگی توسط بسیج و سپاه صاحب الامر انجام می شود.

این مسئول اعلام کرد: شب شعر غدیر، داستان غدیر، خطبه غدیر در سه دقیقه برگزار می‌شود که پس از نظارت داوران به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین برگزاری تربیت مربی تخصصی غدیر و امام‌شناسی حفظ، روخوانی، تفسیر، تبیین و پاسخ به شبهات توسط حوزه علمیه انجام می شود.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر استان بیان کرد: در مرحله اول بیش از یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده و تا پایان ماه صفر نیز ۲۰۰ هزار بسته دیگر میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع خواهد شد.

حق شناس ادامه داد: در مهرگان بیش از ۱۲۰۰۰بسته معیشتی توسط جوانان علوی توزیع شد و همچنین همایش بانوان که پیشتازان حریم ولایت، بنیاد علوی، بنیاد برکت، سپاه بسیج با همصدا شدن به دنبال خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز