خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه شورای مرکزی تئاتر بسیج هنرمندان استان هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۸۱

اولین جلسه شورای مرکزی تئاتر بسیج هنرمندان استان هرمزگان با تببین اهداف، برنامه های در پیش رو و بررسی پیرامون آموزش و تولید آثار فاخر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این جلسه هادی زارعی رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان با معرفی اعضای شورای مرکزی هدف از این گرد همایی را تحول ساز و کار تئاتر در بسیج هنرمندان عنوان کرد.

محمد علی قویدل، یاسین بهرامی، سیما پور سالاری، حلیمه افراشته، کوروش سلمانی دهبارز و مجتبی بستان پیرا،اعضای شورای سیاست گذاری تئاتر بسیج هنرمندان در استان هرمزگان هستند.

رئیس بسیج هنرمندان هرمزگان اظهار کرد: در آینده نه چندان دور آموزش های گسترده ای به صورت آنلاین با توجه به شرایط فعلی از رسانه این سازمان بر اساس نیاز سنجی های انجام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: تولید محتوا در آثار هنری به خصوص تئاتر یک ضرورت است و تئاتربسیج این ظرفیت را دارد که به زیبا ترین شکل ممکن این محتوا تولید شود.

 حکمیان اضافه کرد: تئاتر باید یک جریان ساز اثر گذار و مردم محور باشد، به همین دلیل به زودی با شرایطی خاص اجرای تئاتر را به محلات خواهیم برد.

در این جلسه اعضای شورا به شکل تخصصی در مباحث مختلف گفت و گو کردند و نتیجه گیری نهایی پس از تدوین تقویم سالیانه به جلسه بعد موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز