خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید نماینده مردم کرج از منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۵۰

نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی عسگری به همراه نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از مجموعه های فرودگاهی، نواحی صنعتی و شرکت هایی از جمله مادیران( بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی کشور)، ماکو فارما ( بزرگ ترین تولید کننده کیسه خون غرب آسیا و مرکز تشخیص سرطان پت اسکن بازدید کرد.

عسگری همچنین  ضمن  بازدید از فاز چهار به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام، روند اجرای زیر ساخت ها و عملیات عمرانی این بخش را مثبت ارزیابی کرد.

وی در ادامه بازدید از  منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نشستی که با حضور مدیر عامل این منطقه برگزار شد به بررسی و ارزیابی مشکلات پیش روی این منطقه پرداخت.

عسگری ابراز امیدواری کرد با همت جمعی که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شکل گرفته این مجموعه بتواند نقش خود را بیش از هر زمان دیگری در توسعه استان و منطقه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده نشان دهد.

ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نشست ضمن معرفی مزیت ها و اقدام های صورت گرفته در منطقه به خصوص در سه سال گذشته، به بیان مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه پرداخت و خواستار رسیدگی از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز