خبرگزاری کار ایران

افراسیابی خبر داد:

اهدای بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بزرگترین بیمارستان ویژه سرطان شمال شرق کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۵۲۹

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: نیکوکاران مشهدی تاکنون هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی شمال شرق کشور در مشهد با نام "ناظران" هزینه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، اصغر افراسیابی در این خصوص گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی "ناظران " ویژه بیماران سرطانی از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار است و تمامی اعتبارات ساخت بیمارستان ناظران توسط خیران و انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد و بدون هیچ کمکی از دولت تامین شده است.

وی ارزش کنونی این بیمارستان که در فضایی به مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در پنج طبقه ساخته شده است را  پنج هزار میلیارد ریال دانست و گفت: برای خرید بخشی از تجهیزات پزشکی بیمارستان ناظران دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال  اعتبار نیاز است که بتوان در نیمه دوم امسال مرحله نخست آن را با ۷۰ تخت بستری به بهره برداری رساند.

وی ادامه داد: بیمارستان ناظران تکمیل کننده فعالیت مرکز رضا است چرا که در این مرکز تمامی مراحل تشخیص و درمان بیماران سرطانی به غیر از جراحی انجام می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد گفت: بیماران سرطانی پذیرش شده در بیمارستان مزبور جراحی شده و برای درمان های تکمیلی شیمی درمانی و پرتودرمانی به مرکز درمانی رضا ارجاع داده می‌شوند.

افراسیابی افزود: مرکز رادیوتراپی انکولوژی رضای مشهد که بزرگترین و مجهزترین مرکز پرتو درمانی کشور است طی ۱۳ سال فعالیت خود با تعرفه دولتی به بیماران سرطانی خدمت می کند.

وی اضافه کرد: این مرکز در حال حاضر حدود ۱۴۰  میلیارد ریال بابت درمان بیماران سرطانی از بیمه‌ها طلبکار است که در صورت وصول طلب خود این مبلغ را در خرید تجهیزات بیمارستان ناظران هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز