خبرگزاری کار ایران

عباسی مطرح کرد:

69 درصد مردم سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۴۹۰

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: 69 درصد مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند تا از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر عباسی مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان وبلوچستان با رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل و همکاری به منظور تخصیص اعتبارات و مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه بیمه شدگان دیدار کرد.

 مدیر کل بیمه سلامت استان در ابن دیدار گفت: با همت و تلاش دولت توانسته ایم 69 درصد مردم استان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهیم تا از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بهره مند شوند.

عباسی تصریح کرد: از اولویت های مهم سازمان ، اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در بخش خصوصی و استحقاق سنجی در مراکز درمانی است که از هدر رفت منابع جلوگیری می کند.

دکتر فاضلی رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه این دیدار گفت: مردم ما در بحث سلامت و درمان احساس آسایش و آرامش خاطر دارند و دولت را در کنار خودشان می بینند و احساس امنیت می کنند.

 نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ورئیس مجمع نمایندگان استان افزود: بیمه سلامت با  رویکرد عدالت اجتماعی در راستای طرح تحول نظام سلامت وپرداخت مطالبات  دانشگاهای علوم پزشکی استان توانسته گامهای موثری در جهت حفظ سلامت محوری  مردم  در بحث بیماری کرونا دراستان برداشته است. 

وی تصریح کرد:حفظ جایگاه و منزلت وشخصیت افراد جامعه در مراکز درمانی در موقع نیاز بسیار مهم است که بیمه سلامت توانسته نیاز بیمه ای بیماران را مرتفع سازد.

فاضلی بیان داشت: یکی از اهداف اصلی نمایندگان پیگیری اعتبارات سازمانهای بیمه گر است تا منجر به تامین منابع موسسات درمانی شده و مردم ما مشکل هزینه درمانی را نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز