خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر خبر داد:

افزایش ۶٧ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشمر/ لزوم ایجاد ایست و بازرسی در محور کاشمر به نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۳۵

فرماندار کاشمر با اشاره به افزایش 67 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشمر نسبت به دوره مشابه سال گذشته گفت: ایجاد ایست و بازرسی در محور کاشمر به کوهسرخ و نیشابور یکی از الزامات مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزایش67 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به دوره مشابه سال قبل گفت : اقدامات بموقع نیروهای حوزه مقابله با تولید و عرضه مواد مخدر در شهرستان از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مورد تقدیر قرار گرفته شده است .

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر با تاکید بر لزوم پیگیری ایجاد ایست و بازرسی در محور کاشمر به کوهسرخ و نیشابور گفت: باید در زمینه فرهنگ سازی و تغییر نگاه جامعه به فرد معتاد از حالت مجرم به یک فرد ناهنجار و بیمار با بهره گیری از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری وظرفیت سازمان های مردم نهاد، صاحبنظران، مشاوران و خانواده ها استفاده شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر سطح افزایش خدمات مشاوره ای و آموزشی همه جانبه توسط آموزش و پرورش برای جامعه هدف اعم از اولیا، دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان گفت:  باید با بازرسی گشت های مشترک بصورت ویژه و سرزده از عطاری ها و فروشگاه های مواد غذایی فعالیت عطاری های غیر مجاز تعیین تکلیف شود.

 ساقی با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی دستگاههای عضو ستاد افزود: در 4 ماهه اول سال جاری 423 نفر شناسایی و توسط شبکه بهداشت و درمان در 5 مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره ای برای اصلاح و سالم سازی رفتار و سایر اختلالات روانی افراد ارائه شده و در 18 کلینیک ترک اعتیاد نیز اقدامات درمانی معتادین انجام شده است.

فرماندار کاشمر گفت : از سوی دستگاههای عضو ستاد دوره آموزشی برای 66 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر با موضوع مواد اعتیاد آور نوظهور و80 کارگاه دو ساعته برای معلمین، 200 کارگاه دو ساعته برای دانش آموزان و 50 کارگاه دو ساعته برای والدین در سال تحصیلی گذشته در حوزه سوء مصرف مواد مخدر توسط آموزش و پرورش انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یک تهدید برای نسل جوان بحساب می آید بر ایجاد فضای شور ونشاط توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان با استفاده از ظرفیت سمن ها و هیئت های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز