خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:

فعالسازی ظرفیت‌های خالی صنعت و معدن قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: فعالسازی ظرفیت‌های‌خالی صنعت و معدن استان قزوین از سیاست‌های دولت و وزارت صمت بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزاله افضلی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آوج، اظهار کرد: با فعال شدن این ظرفیت‌ها شاهد اشتغالزایی بالاتری از پیش‌بینی‌های انجام شده در سال ۹۹ خواهیم بود.

افضلی در ادامه با اشاره به مجوزهای تاسیس صنعتی و معدنی صادر شده در آوج، گفت: به دنبال تعیین تکلیف نهایی این مجوزها و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان آوج هستیم.

رئیس سازمان صمت استان در ادامه افزود: وجود معادن با پتانسیل و ذخایر بالا، تنوع کنسانتره و دسترسی به شاهراه‌های ارتباطی کشور از مزایای نسبی آوج بوده که در همین راستا اقدامات گسترده ای در سال جهش تولید از سوی سازمان صمت استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث کارخانه معدن فرآوری کربنات کلیسم در این شهرستان، بیان کرد: بسیار خوشحالیم که در هفته هفتم پویش ملی "تولید - تداوم امید" وزارت صمت شاهد کلنگ زنی احداث یک واحد معدنی در شهرستان آوج هستیم که موجب اشتغالزایی و رشد و شکوفایی شهرستان خواهد شد.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز