خبرگزاری کار ایران

سراوانی به ایلنا خبر داد:

حادثه ریزش آوار انبار کاشی در زاهدان ۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۳۰

حادثه ریزش دیوار انبار کاشی در شیرآباد زاهدان بر روی رهگذران ۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۱۱:۳۵ امروز حادثه آوار و احتمال محبوس شدن افراد در زیر آوار در خیابان کشاورز ۱۰ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱ و ۷ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: این حادثه بر اثر ریزش دیوار انبار کاشی و سرامیک رخ داده بود که به فوریت ۲ خودرو امداد و نجات، یک لودر و یک خودروی بیل به همراه ۲۰ نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

 وی افزود: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر حبس تعدادی از شهروندان در زیر آوار و حجم زیاد آوار، آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به آواربرداری کردند که در دقایق اولیه موفق شدند افراد محبوس شده در زیر آوار را خارج کنند.

سراوانی خاطر نشان کرد: در این حادثه ۴ نفر از شهروندان در زیر آوار محبوس شده بودند که متاسفانه ۳ نفر مصدوم و یک نفر از آنان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

وی در پایان گفت: با توجه به احتمال بروز حادثه بر اثر ریزش احتمالی دیوار جانبی انبار، آتش نشانان به فوریت اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و در نهایت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز