خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فرودگاه پیام:

فرودگاه پیام به قطب آموزش خلبانی و هوانوردی کشور تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۱۵

مدیرعامل‌منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به وجود بیشترین مراکز آموزش‌خلبانی کشور در این فرودگاه گفت: نزدیک بودن به پایتخت، ارتقاء سطوح پروازی، سیستم‌های به روز ناوبری هوایی و دارا بودن بزرگ ترین باند پروازی، از جمله مزایایی است که پیام را به قطب آموزش خلبانی و هوانوردی کشور تبدیل کرده است.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق افزود: این فرودگاه با توانمندی های زیر ساختی و خدماتی در حوزه هوانوردی هم اکنون در بخش های مسافری،‌ کارگو(باری) و آموزش خلبانی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه پیام به عنوان قطب آموزش خلبانی کشور مطرح است، عنوان کرد: دوره های تخصصی هوانوردی به صورت کامل در این فرودگاه با  اعطا گواهینامه خلبانی و طبق استانداردهای بین المللی در حال انجام است. 

ثناگو مطلق افزود: نزدیک بودن به پایتخت، ارتقاء سطوح پروازی، سیستم های به روز ناوبری هوایی و دارا بودن بزرگ ترین باند پروازی، از جمله مزایایی است که پیام را تبدیل به قطب آموزش خلبانی و هوانوردی کشور کرده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان گذراندن دوره های خلبانی از سراسر کشور در فرودگاه بین المللی پیام در حال آموزش هستند خاطر نشان کرد: هم اکنون پنج مرکز آموزش خلبانی در فرودگاه پیام فعالیت دارند و روزانه به طور میانگین  بیش از 80 پرواز آموزشی در این فرودگاه انجام می شود.

ثناگو مطلق گفت: همچنین در زمان حاضر  بیش از 2 هزار متقاضی و علاقه مند حوزه  صنعت هوایی در مدارس این فرودگاه مشغول به آموزش هستند.

فرودگاه بین المللی پیام از ابتدای تاسیس ( 1369) با کاربری کارگو (حمل و نقل بار) فعالیت خود را آغاز کرده و پس از اندکی با افزوده شدن چندین مدرسه آموزش خلبانی به بزرگترین و برترین مرکز آموزش خلبانی کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز