خبرگزاری کار ایران

کشف پیکر دومین کودک مفقودی در سیل روستای چات قیه

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۰۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر دومین کودک مفقودی در روستای چات قیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین معبودی ظهر یکم مرداد ماه با اعلام این خبر افزود: پیکر این کودک پس از ۹ روز جستجو در منطقه روستای ترحم آباد، اول سد سبلان پیدا شد.

وی با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ساعت ۱۹:۰۵ روز سه شنبه ۲۴ تیرماه مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۲ کودک در جاده فرعی روستای تقی دیزج واقع در کیلومتر ۲۷ جاده اردبیل _ مغان (روستای چات قیه) از توابع شهرستان اردبیل تیم های عملیاتی جمعیت به محل حادثه اعزام شدند افزود: بلافاصله بعد از دریافت خبر تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در دومین روز از عملیات جستجو در ۲۵ تیر ماه پیکر یکی از کودکان مفقودی غرق شده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

معبودی ادامه داد: تلاش و جستجو برای یافتن پیکر دومین کودک با مشارکت نیروهای مردمی، اورژانس، راهداری، شهرداری، سپاه و نیروهای انتظامی انجام شد.

وی افزود: در این جستجو ۶۳ تیم عملیاتی در قالب ۵۸ تیم سیلاب، ۴ تیم آنست، یک تیم ارزیاب متشکل از ۲۴۹نفر/روز با استفاده از ۱۳ دستگاه خودروی امدادی  حضور داشتند.

این مسئول اضافه کرد: خانواده ها باید در تمام لحظات مسائل ایمنی را در نظر گرفته باشند تا دچار حادثه نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز