خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان مطرح کرد:

عدم ارائه مجوز برای تغییر کاربری باغات در استان سمنان/ پرونده‌های کمیسیون ماده 5 دامغان به‌روز شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت:‌ مجوز تغییر کاربری باغات و فضای سبز با هدف حراست از عرصه‌های طبیعی در شهرهای استان ارائه نمی شود.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون‌ ماده پنج شهرهای دامغان، دیباج و امیریه در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: باغات و فضای سبز برای آیندگان است و هیچ مسئولی حق ندارد مجوز تغییر کاربری این باغات را ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان در اعطای مجوز تغییر کاربری باغات دقت نظر بیشتری داشته باشد و راهبردهای کلان مسئولان ارشد استان در مخالفت با تغییر کاربری باغات را مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: افرادی که موافق اعطای مجوز تغییر کاربری باغات هستند باید به آیندگان پاسخگو باشند و نباید با رویه‌های غیرکارشناسی این اراضی ارزشمند را به مخاطره کشاند.

فخری تصریح کرد: اعطای مجوز تغییر کاربری علاوه بر مشکلات زیست محیطی ، بار مالی قابل توجه برای شرکت های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: با برگزاری جلسات مستمر، پرونده های کمیسیون ماده پنج شهر دامغان به‌روز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز