خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز خبر داد:

کمک ۳۰۰ هزار تومانی برای تمام‌ خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۲۵

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته و با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب تمام خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز واریز شد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان به نیازمندهای البرزی گفت: در جلسه مشترک با حضور استاندار البرز، نماینده ولی‌فقیه در استان و ریاست بنیاد مستضعفان، واریز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) البرز مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: بیش از ۲۷ هزار خانواده در استان البرز تحت حمایت امداد امام (ره) هستند که با مساعدت بنیاد مستضعفان کشور بیش از ۸ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به‌صورت مستقیم به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد شرایط خاص اقتصادی توجه به معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه را بیش از گذشته ضروری ساخته است. این نهاد با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمان ادامه رزمایش کمک‌های مؤمنانه با عنوان "تعاون و احسان"، با همکاری بیش از ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان نسبت به برطرف کردن نیازهای معیشتی محرومین اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز