خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه مپنا:

مپنا در پیام خودرو برقی می سازد/ سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت مپنا در منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۹۳

مدیرعامل گروه مپنا برای توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های سلامت، آی.سی.تی و هوانوردی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ابراز علاقه و اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه در بازدید از این منطقه و ضمن دیدار با نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه گفت: پیام موقعیت بسیار خوبی برای بنگاه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری است که ما نیز به عنوان یک بنگاه صنعتی در کشور و با هدف توسعه هر چه بیشتر صنایع، به دنبال سرمایه گذاری در پیام هستیم.

وی  افزود: سرمایه گذاری با هدف خودکفایی در حوزه هایی مانند آی.سی.تی، خدمات پزشکی و بخش هوانوردی از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی اجرایی و عملیاتی کرد.

علی آبادی گفت: در واقع با همکاری مشترک مپنا و پیام بخش قابل توجهی از مشکل تامین قطعات و تعمیرات هواپیماها در کشور مرتفع می شود.

علی آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های منطقه در حوزه صنعت هوانوردی اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت های پیام در حوزه فرودگاهی ، تعمیرات و نگهداری هواپیما های مسافری با هدف پشتیبانی از پروازها و همچنین تولید خودروهای برقی و باطری های پیشرفته را به عنوان برنامه های شرکت مهندسی مپنا خود برای سرمایه گذاری در این منطقه بررسی می کند. 

وی ماهواره های ملکی را از دیگر برنامه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان و خاطر نشان کرد: به همین منظور و با هدف تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و ایجاد تدارکات لازم در این منطقه، مپنا آمادگی انجام همکاری های لازم را دارد.

مدیر گروه مپنا در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های در دست انجام هلدینگ صنعتی مپنا اشاره و افزود: این گروه صنعتی در زمینه های مختلفی از جمله برق، نفت، گاز، حمل و نقل، حمل و نقل ریلی، آی.سی.تی و پزشکی فعالیت می کند.

علی آبادی ادامه داد:  به همین منظور فعالیت‌هایی در کشورهای همسایه از جمله احداث نیروگاه در عراق و سایر کشورها در دست انجام داریم، همچنین در داخل کشور رویکرد جدی مپنا در دوره اخیر در زمینه سلامت، آی.سی.تی و خودروهای برقی است، که این زمینه ها فصل مشترکی برای همکاری های بین فردگاه بین المللی پیام و گروه صنعتی مپنا هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز