خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

انجام پروازهای تبلیغاتی بر فراز ۳۱ قله بلند ایران

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۲۲

یک متخصص پرواز گفت: در سال جاری و برای حمایت از تولید داخلی پروازهای تبلیغاتی بر روی قله‌های مرتفع کشور انجام خواهیم داد.

خلبان مهندس شاهین قرخلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: در سال جهش تولید و در مسیر حمایت از تولید، انجام پروازهای تبلیغاتی بر فراز 31 قله بلند در سراسر ایران (بلندترین قله هر استان) بوسیله دو وسیله پروازی پاراگلایدر و وینگ سوئیت را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص سوابق پرواز با دستگاه پاراگلایدر گفت: پرواز بر روی کوه‌های تاجیکستان ، کوه‌های ارمنستان، حمل پرچم بر فراز قله تفتان، الودنیز ترکیه و پرواز در کلیه سایت های رسمی جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌هایی بوده که تاکنون اجرایی شده است.

این متخصص بین المللی پرواز افزود: همچنین پرواز بر فراز کوه های آذربایجان، پرواز در نمک آبرود و همچنین کوه های الله اکبر خراسان رضوی نیز از برنامه های پروازی سابق به وسیله دستگاه وینگ سوئیت بوده است.

خلبان قرخلو در پایان گفت: این پرواز ها به عنوان یک رکورد تلقی شده و قابلیت ثبت در کتاب گینس را نیز دارد.

وی در پایان ابراز کرد که پس از اجرای این پروازها، پروازهای جدید و جذابی را در برنامه داریم که با همکاری خبرگزاری ایلنا قرار است انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز