خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس:

روند قانونی واگذاری قند فسا تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۶۳

رئیس کل دادگستری استان فارس از تکمیل فرآیند قانونی واگذاری کارخانه قند فسا خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تحقق جهش تولید و اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به فارس، انجام شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از دادگستری فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه حل مشکل حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی استان در راستای تحقق شعار سال، از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به فارس بوده است، گفت: در همین راستا پس از قطعی شدن واگذاری کارخانه قند فسا به بخش خصوصی واجد صلاحیت روند قانونی این واگذاری در دادگستری شهرستان فسا و تحت نظارت مقام قضایی انجام و به زودی این واحد تولیدی به بخش خصوصی واگذار می شود.

موسوی با اشاره به اینکه طبق مصوبات شورای تأمین شهرستان وظیفه بررسی پیشنهادات خریداران، بررسی صلاحیت خریداران و همچنین انجام امور حقوقی واگذاری و همچنین مسئولیت تصفیه بدهی کارخانه برعهده دادگستری قرار داشت گفت: این مصوبات پس از تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه در سفر به استان فارس بلافاصله در دستور کارقرار گرفت و طی ۲۰ روز این مصوبات اجرا و هم اکنون کارخانه آماده واگذاری به خریدار بخش خصوصی و از سرگرفتن تولید است.

وی با بیان اینکه خریدار، گروه صنعتی مینو، است، گفت: با ورود هیئت تصفیه تحت نظارت دادگستری، طلبکاران قطعی این واحد شناسایی شده و با نظارت قضایی طلب این افراد پرداخت خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس درخصوص مطالبات کارگری، حل مشکل بیمه و تأمین اجتماعی نیز، خاطرنشان کرد: این مشکلات نیز تحت نظارت قضایی در حال بررسی و بزودی مرتفع خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه در این روند خریداران بلافاصله موظف به راه اندازی مجدد واحد تولیدی خواهند بود، دادگستری فسا را ناظر اجرای این مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که این واگذاری منجر به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند فسا و بازگشت رونق اقتصادی به این صنعت و شهرستان فسا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز