خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد :

دستگیری ۴ نفر مخل نظم و امنیت عمومی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۳۶

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ۴ نفر مخل نظم و امنیت عمومی متواری و تحت تعقیب مقام قضایی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقان پور در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره تیراندازی با سلاح شکاری و نزاع های دسته جمعی با سلاح سرد در برخی نقاط شهرستان نیشابور که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان، تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی شده بودند، شناسایی و دستگیری عاملان در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی که از متهمان سابقه دار سطح شهرستان نیشابور است و پس از اقدامات مجرمانه متواری شده است را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهش انواع سلاح های سرد کشف شد. 

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت: ماموران انتظامی در ادامه ردزنی های خود دریافتند ٣ نفر دیگر از مخلان نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب که این متهم را در نزاع های مختلف همراهی می کردند در سطح شهرستان حضور دارند و در عملیاتی ضربتی آنها را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعدادی سلاح سرد از قبیل شمشیر نیز از این افراد کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز