خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان:

۷۷۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران قزوینی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۹۶۳

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: ۷۷۰ میلیارد ریال از بدهی گندم کاران در استان قزوین بابت فروش تضمینی محصول خود به دولت معادل ۶۵ درصد مجموع مطالبات پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی مظهری اظهار کرد: تا روز گذشته ۴۷ هزار تن گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد که ارزش ریالی آن یک هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۷۰ میلیارد ریال تسویه و پرداخت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان افزود: همه سعی ما بر این است تا مطالبات گندم‌کاران در کوتاه‌ترین زمان پرداخت و تسویه شود.

مظفری از کشاورزان درخواست کرد قبل از حضور به مراکز تحویل گندم، به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کرده و پس از ثبت میزان حدودی برداشت گندم خود در سامانه پهنه بندی، به همراه مدارک شناسایی و اطلاعات حساب بانکی به مراکز تحویل گندم مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان قزوین ۳۶۰ هزار تن است و با توجه به پراکندگی ذخیره گاه و سیلوها محدودیتی برای تحویل محصول برداشتی کشاورزان نداریم.

امسال ۲۲۰ هزار تن گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان قزوین خریداری می شود.

در سال جاری ۲۱ مرکز کار تحویل گندم برداشت شده کشاورزان در استان قزوین را برعهده دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز