خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری خبرداد:

اصلاح هندسی میدان مادر قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۲۴۱

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اصلاح هندسی میدان مادر شهر قزوین به دلیل شکل هندسی، نحوه ورود و خروج خودروها و میزان تصادفات انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شیما زرآبادی‌پور در جلسه شورای ترافیک استان، اظهار کرد: در صورت اصلاح هندسی این میدان، علاوه بر کاهش تصادفات، نظم بهتری در ترافیک این محدوده ایجاد می‌شود و روان‌سازی ترافیک در محدوده گسترده‌تر، کاهش اتلاف زمان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت را در پی دارد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزود: ساماندهی طرح ورودی بیمارستان کوثر مستلزم همکاری مجموعه‌هایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، بیمه تامین اجتماعی، آستان قدس، بیمارستان کوثر و شرکت توزیع نیروی برق است که در محدوده مکانی یاد شده واقع شده‌اند.

زرآبادی‌پور در خصوص طرح ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) اضافه کرد: برای ساماندهی این خیابان طرح‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت ترافیکی مورد نظر است که در طرح بلندمدت علاقه‌مند به اجرای طرح‌هایی مانند احداث تراموا هستیم، ضمن اینکه در بازه‌ زمانی میان مدت می‌توان طرح ترافیک ساعتی و در کوتاه مدت برنامه‌هایی مانند مناسب‌سازی پیاده‌روها و افزایش جذابیت پیاده‌روی را به اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: راهبرد ما در این خیابان توسعه پارکینگ نیست و باید بحث روانی ناشی از ترافیک را هم مدنظر داشت.

این مسئول در خصوص تاکسی‌های فرسوده سطح شهر، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین لایحه‌ای را به تصویب رساند تا بر اساس آن، تسهیلات بانکی را برای خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان در نظر بگیرد.

 سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به تردد تاکسی‌های فرسوده با وضعیت فنی و ظاهری نامناسب در سطح شهر بر اهمیت همکاری نهادهای مربوط در ساماندهی آنها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز