خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

ایجاد 2 هزار شغل با افتتاح پروژهای گردشگری گیلان در سال 99

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۳۸۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از ایجاد 2000 شغل به‌صورت مستقیم با بهره‌برداری پروژه‌های در حال ساخت گردشگری استان در سال 99 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: بیش از 156 پروژه گردشگری در حال اجرا با مجموع متراژ تقریبی 122 هزار متر‌مربع در سال 99 در استان گیلان افتتاح و مورد ‌بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

امیرانتخابی افزود: لازم به توضیح است افتتاح 90 پروژه گردشگری تکمیل‌شده و آماده بهره‌برداری در سال گذشته نیز به‌علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده و در اسرع ‌وقت و پس از شکست ویروس کرونا به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی برآورد حجم کل سرمایه‌گذاری 246 پروژه‌ گردشگری را 6010 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها برای حدود 2000 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

امیرانتخابی در پایان تصریح کرد: در حال‌حاضر ۱۰۵ هتل ، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ مسافرکاشانه، ۲۰ مجتمع سرگرمی و تفریحی، ۳۸ اقامتگاه بومگردی ، یک اسکله مسافربری و دریایی، ۲۸ اسکله گردشگری دریایی در گیلان فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز