خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی نیروهای شهرداری مشهد به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۵۷

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از کاهش ۵۰ درصدی نیروهای شهرداری به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، شهریار آل‌شیخ درباره اقدامات شهرداری مشهد در رابطه با کاهش نیروها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته پروتکل دورکاری ابلاغ شده است که در تمام بخش‌ها در حال اجراست. در حال حاضر حداقل ۵۰ درصد کاهش نیرو را الزامی کرده‌ایم و کاهش بیشتر نیز در حال پیگیری است.

وی در رابطه با اقدامات شهرداری در کاهش مراجعه شهروندان خاطرنشان کرد: معمولا در انتهای سال مراجعه شهروندان به شهرداری مناطق مختلف افزایش پیدا می‌کند، در مناطق ۸ و ۱۲ که پروژه شهر هوشمند به طور کامل انجام شده، تمامی فعالیت‌ها به صورت صددرصد غیرحضوری انجام می‌شود، در سایر مناطق نیز به سرعت پروژه شهرهوشمند پیش می‌رود تا فعالیت شهروندان را به صورت غیرحضوری بتوانیم پاسخگو باشیم. هر منطقه‌ای که به حوزه شهرداری شهرهوشمند می‌پیوندد، باید پروسه آموزش شهروندان، سازندگان و کارکنان شهرداری را طی کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد افزود: فرایند برخی از گردش‌کارها مانند تحویل مدارک و اسناد باید به‌صورت حضوری انجام شود، البته فرایند استفاده از تخفیف‌ها تا فروردین ۹۹ تمدید شده تا شهروندان در ماه آتی بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز