خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه برگزار می شود ؛

«بازنمایی شهری» عنوان دومین نشست از سلسله نشست‌های شهر و رمان

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۶۹

دومین نشست از سلسله نشست‌های رمان و شهر با موضوع «بازنمایی شهر؛ پیشینه و دگرگونی» با تلاش انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران و با همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران 21 آذر98 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست که از ساعت 15 تا 18 پنجشنبه  21 آذر98  برگزار می شود قرار است «نوید پورمحمدرضا» درباره «ردپاها و زمزمه‌های شهر در ادبیات داستانی ایران پیش از دوم خرداد 76» سخنرانی کند. او مدیر پنل دومین نشست از سلسله نشست‌های رمان و شهر خواهد بود.

همچنین در این نشست «سینا دادخواه» در سخنرانی خود به «سبک زندگی و سیاست؛ بازخوانی شهر در چند رمان دیده شده» می‌پردازد. دیگر سخنران این نشست نیز «پویا رفویی» است که با موضوع «وجه پدیداری شهری » دیدگاه خود را مطرح می‌کند.

شرکت در دومین نشست از سلسله نشست‌های رمان و شهر نیز به سیاق سابق برای عموم آزاد است. این نشست نیز در سالن اشراق از مجموعه ایوان شمس واقع در تقاطع اتوبان‌های جلال‌آل‌احمد و کردستان برگزار می‌شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های رمان و شهر 14آبان98 در حالی برگزار شد که دست‌اندرکاران برپایی این نشست‌ها این پرسش را پیش روی مخاطبان قرار دادند که «آیا رویایی درباره شهرهای‌مان داریم؟»

 «سیدمحسن حبیبی» شهرساز، «ابوالحسن ریاضی» متخصص جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری  و «حسین سناپور» نویسنده سخنرانان نخستین نشست از این سلسله نشست بودند.

در نشست پیشین که «احمدمسجدجامعی» عضو شورای شهر تهران ری و شمیرانات، محسن جوادی یگانه معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و محسن گودرزی جامعه‌شناس و ایده‌پرداز اصلی این سلسله نشست هم حضور داشتند «خاطره گسیختگی و حیات شهری؛ سیرتحولات مضامین شهری در رمان» عنوان بحث سیدمحسن حبیبی بود. «ذهن جنایتکار تهران» عنوان موضوعی بود که سیدابوالحسن ریاضی ، به آن پرداخت. «حسین سناپور» نیز با موضوع «شهر و رمان امروز» امروز سخنرانی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز