خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز نشست تخصصی بسته‌بندی و ارائه راهکارهای تجاری‌سازی صنایع دستی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۳۳

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ششمین نشست تخصصی بسته‌بندی و ارائه راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی با حضور اساتیدی از تهران در این استان آغاز شد.

سیدمیثم حصاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین ضمن اعلام این خبر اظهار کرد اظهار کرد: امروز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه ششمین نشست تخصصی بسته‌بندی و ارائه راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در استان قزوین با حضور اساتید ارزشمند از تهران آغاز شد.

وی افزود: این نشست از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ۱۳ ظهر در خانه تاریخی دایی سالن مهندس بهشتی قزوین با همکاری اتاق بازرگانی استان ادامه دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ادامه داد: ورودی صنعتگران به نشست تخصصی بسته‌بندی و ارائه راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی به دلیل صدور گواهینامه، ۱۵۰ هزار ریال و اشخاص عادی ۳۰۰ هزار ریال بوده است.

حصاری اضافه کرد: پس از برگزاری نشست تخصصی مذکور،  از یک شرکت بازدید صورت می‌گیرد و صنعتگران با آموزش عملی بسته بندی  به صورت زنده آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نشست تخصصی بسته‌بندی و ارائه راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی با هدف تجاری سازی صنایع دستی و بسته بندی آن که به عنوان مهم‌ترین اصول صنایع دستی است، برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: اگر صنعتگران بر حوزه بسته‌بندی و تجاری‌سازی صنایع دستی اشرافیت داشته باشند در بازار می‌توانند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند و در جذب مشتری موفق تر عمل کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین افزود: در این نشست، به بحث و تبادل نظر در خصوص برندسازی و تجاری سازی صنایع دستی و بسته بندی آن خواهیم پرداخت.

حصاری ادامه داد: با اتاق بازرگانی استان قزوین نشستی در خصوص صادرات داشتیم که مثمرثمر بود و امیدواریم در زمینه تجاری سازی صنایع دستی و بسته بندی آن هم به نتایج خوبی دست یابیم.

وی یادآور شد: در این نشست تخصصی معاونان صنایع دستی استان های تهران و کرج به عنوان میهمان حضور دارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز