خبرگزاری کار ایران

معاون مدیریت حمل و نقل بار شهرداری بندرعباس:

مشکل حمل و نقل عمومی آبشورک و چهچکور مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۲۰

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: مشکل حمل و نقل عمومی روستاهای چهچکور و آبشورک را انجام داده است.

به گزارش ایلنا، پیمان امانی با اشاره به انتشار گزارش خبری از صحبت‌های یکی از ساکنین روستایی مبنی بر نبود اتوبوس و بی‌نظمی در تردد آن که باعث سلب آرامش برای مردم شده، خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که سرویس دهی ایاب و ذهاب به روستاهای حاشیه ای شرق بندرعباس در حالی انجام می‌شود که از لحاظ قانونی اختصاص اتوبوس درون شهری به توابع شهرها بر عهده سازمان حمل و نقل نیست.

وی ادامه داد: از طرفی استارت ساعت شروع کار سرویس روستای چهچکور و آبشورک از ساعت اولیه صبح و پیش از باز شدن ادارات، مدارس و دانشگاه ها بوده و تا ساعاتی از شب کار خدمات دهی و جابجایی مسافرین را انجام می دهند.

 امانی تصریح کرد: اتوبوس نیز مانند هر وسیله نقلیه دیگری نیاز به تعمیر و نگهداری دارد و با توجه به اصطلاک بالای این اتوبوس ها و طی مسیرهای طولانی در هوای شرجی و نصب سرعتگیرهای غیر استاندارد در مسیر، این آسیب دیدگی تشدید شده و چه بسا چند روز تعمیر آن طول بکشد.

 معاونت برنامه ریزی و نظارت اظهار کرد:  دو دستگاه اتوبوس به روستاهای چهچکور و آبشورک به دلیل نزدیکی به شهر،  تسریع در تردد و رفاه حال مردم این بخش اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است، اتوبوس های درون شهری خط گلشهر و میدان دفاع مقدس پوشش لازم را از مبادی ورودی شرقی شهر بندرعباس را انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز