خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ضرب و شتم معلم و دانش‌آموز شهرستان کارون در حد ادعا است/ منتظر رای مراجع قضایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۱۲

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کارون با اشاره به اینکه ضرب و شتم دانش آموز و معلم شهرستان کارون فعلا در حد ادعا است، گفت: فعلا باید منتظر رای مراجع قضایی باشیم.

کاظم باقلایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره، اظهار داشت: خانواده یک دانش آموز دبستانی شهید آیت شکاره ۲ شهر کوت عبدالله شهرستان کارون مدعی شده اند که فرزندشان شنبه گذشته 11 آبان ماه از سوی معلم‌ اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته که این موضوع در فضای مجازی منتشر شده و همچنین اخبار 20:30 نیز اخبار این موضوع را منتشر کرده است.

باقلایی در مورد جزئیات این حادثه گفت: دانش آموز مدعی شده در محوطه مدرسه توسط معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفته که فاقد دوربین مدار بسته بوده است.

وی، افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون نیز از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کرد و با تشکیل پرونده پیگیر روند قانونی حادثه است چرا که عده ای ناآگاهانه با انتشار اخباری که 50 درصد کذب است باعث تشویش اذهان عمومی شده اند.

باقلایی در ادامه گفت: معلم نیز مدعی شده فردای همان روز یکشنبه 12 آبان ماه توسط والدین این دانش آموز مورد ضرب و شتم قرار گرفته که پرونده این افراد از سوی آموزش و پرورش به مراجع قضایی شهرستان کارون ارجاع شده و تا زمان اعلام نتایج نهایی پزشکی قانونی و مراجع قضایی نمی توانیم در این زمینه به طور قطعی اظهار نظر کنیم.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون نیز در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: پرونده دانش آموز و معلم هر دو برای بررسی دقیق به مراجع قانونی ارجاع شده و هنوز واقعیت این دو اتفاق برای ما مبهم بوده و منتظر رای قطعی مراجع قانونی هستیم.

وی عنوان کرد: فعلا هیچ کدام از مسئولان حوزه شهری کارون تا اعلام نتایج مراجع قضایی در این باره اظهار نظری نمی توانند داشته باشند.

فرماندار کارون ادامه داد: همکاران این معلم نیز مدعی هستند که وی توسط خانواده دانش آموز مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز