خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین:

اداره استاندارد به بخش خصوصی واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۶۱

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: اداره استاندارد به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده صبح امروز در آئین تجلیل از واحدهای نمونه و منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات علوم پزشکی استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: صنایع ما از دنیا عقب است.

وی افزود: اداره استاندارد باید به بخش خصوصی واگذار شود و ما امروز نمی توانیم استاندارد را اجباری یا تشویقی کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: باید کاری کنیم که علامت استاندارد موردتایید بین المللی باشد و امسال که در شعار رونق تولید قرار داریم، امیدواریم با همکاری مجموعه های استانی با مشکلات کمتری در کشور مواجه شویم و در تحقق این شعار تلاشی صورت بگیرد.

بخشنده عنوان کرد: کالای قاچاق تمام زحمات استاندارد را هدر می دهد لذا از مسئولان واحد استاندارد درخواست داریم که اجازه دهند تا بخش خصوصی ورود کند و با این کالاها مبارزه کند.

وی گفت: بگیر و ببندهای واحدهای تولیدکننده باید حل شود زیرا زمانی که واحد تولیدی به دستگاه قضایی معرفی می شود هیچ اقدامی نمی توان کرد.

 در این مراسم، نیره پیروز بخت رئیس سازمان استانداردملی ایران، استاندار قزوین و جمعی از فعالان حوزه تولید حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز