خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین گزارش می‌دهد؛

استعفای 2 عضو شورای شهر خاکعلی/گزینه تصدی شهرداری هم انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۴۵۶

رئیس و نایب رئیس شورای شهر خاکعلی از عضویت در شورا و سمت‌های خود استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ولی‌الله اسکاوندی رئیس شورای شهر خاکعلی و کرم اصغریان نایب رئیس شورای این شهر از عضویت در شورا و سمت‌های خود کناره گیری کردند.

در پی استعفای این دو عضو شورای شهر خاکعلی، زهرا صیادی که به عنوان گزینه تصدی شهرداری خاکعلی انتخاب و برای تایید روی میز استاندار قزوین قرار گرفته بود، به دلایل شخصی و صلاحدید از تصدی شهرداری انصراف داد.

نمی‌توانیم پاسخگوی توقعات مردم باشیم

ولی‌الله اسکاوندی عضو و رئیس شورای شهر خاکعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در خصوص علت استعفای خود با اشاره به اجرا نشدن هیچ پروژه عمرانی طی دو سال اخیر در این شهر اظهار کرد: طی این دو سال برای اجرای پروژه‌های عمرانی از سازمان همیاری های شهرداری های قزوین درخواست اعتبار کرده‌ایم به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی با اشاره به نبود پول و درآمد پایدار در شهر خاکعلی افزود: هر اعتباری که به شهر خاکعلی می‌رسد، صرف هزینه‌های جاری شهرداری و پرداخت حقوق کارمندان می‌شود و چیزی عاید عمران، آبادانی و توسعه شهر نمی‌شود.

این عضو شورای شهر خاکعلی ادامه داد: مشکلات شهری و نبود اعتبار موجب شده نتوانیم پاسخگوی مردم باشیم در حالی که مردم توقعات زیادی از شورای شهر دارند اما نمی‌توانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم به همین دلیل استعفا دادم.

اسکاوندی خاطرنشان کرد: زهرا صیادی گزینه تصدی شهرداری خاکعلی هم به دلایل شخصی و صلاحدید از تصدی شهرداری انصراف داده که به موافقت اعضای شورای شهر رسیده است.

وی یادآور شد: صورت جلسه استعفای بنده و نایب رئیس شورای شهر خاکعلی به فرمانداری شهرستان آبیک ارسال شده است.

کار عمرانی در خاکعلی تعطیل است

کرم اصغریان نایب رئیس شورای شهر خاکعلی هم که یک دوره پیش از شهر شدن خاکعلی، عضو شورا بوده و اکنون سومین دوره شورایی وی در شهر خاکعلی است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: چند ماه پیش هم استعفا داده بودم اما مورد قبول شورای شهر خاکعلی واقع نشد.

وی مسائل خانوادگی، پاسخگو نبودن به ارباب رجوع به دلیل وجود مشکلات شهری و نبود اعتبار را از دلایل استعفای خود برشمرد و افزود: استعفای بنده به امضای اکثریت شورای شهر خاکعلی رسیده است.

این عضو شورای شهر خاکعلی مطرح کرد: شهرداری با بدهی 2 میلیارد تومانی مواجه است و کار عمرانی در این شهر صورت نمی‌گیرد و به نوعی تعطیل است.

به گزارش ایلنا، در صورت تایید استعفای دو عضو شورای شهر خاکعلی از سوی فرمانداری شهرستان آبیک، مرتضی قاسمی و حیدر مرادی دو عضو علی‌البدل جایگزین دو عضو شورای مستعفی می‌شوند.

خاکعلی از سال 84 به شهر تبدیل شده و در حال حاضر شهر پنج عضو شورای شهر دارد.

گفتنی است، زهرا صیادی شهردار منتخب شهرداری خاکعلی، عضو شورای شهر آبیک در چهارمین دوره شورای شهر بوده که دانشجوی دکترای حقوق است و در اردیبهشت ماه امسال به عنوان گزینه جدید شهرداری خاکعلی به استانداری قزوین معرفی شده بود که در مهر ماه امسال دومین بار، به عنوان گزینه جدید شهرداری این شهر معرفی شده بود که انصراف داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز