خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۷۱

پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر و با حضور رئیس، معاونین و مدیران این دفتر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از قم، محمدرضا قربان زاده، مدیر پرتال دفتر تبلیغات اسلامی در این مراسم که حجت‌الاسلام احمد واعظی رئیس این دفتر و تعدادی دیگر از معاونان و مدیران کل این دفتر حضور داشتند اعلام کرد: پرتال جدید این دفتر با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر توسط مدیریت روابط عمومی طراحی و با پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرتال دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در این پرتال، معرفی و اخبار مربوط به هر یک از بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعم از معاونت‌ها، مراکز، شعب و نمایندگی‌ها و… به تفکیک آماده شده و مخاطبان با مراجعه به صفحه هر مجموعه، می‌توانند ضمن آشنایی با تاریخچه و اهداف تأسیس و فعالیت‌های آن، از اخبار آن مجموعه آگاهی یافته و همچنین به سایت مجموعه مدنظرشان وارد شوند.

قابلیت‌های جدید پرتال دفتر تبلیغات اسلامی

قربان‌زاده افزود: اخبار همایش‌ها، کنگره‌ها، سمینارها، نشست‌های علمی، کرسی‌های علمی ترویجی و علمی تخصصی، هم اندیشی ها و… در این سایت بارگذاری می‌شود و تلاش شده است تا در قالب جدید، از قابلیت‌هایی همچون شبکه‌های پیام رسان، فیلم، صوت و بنر رویدادها برای معرفی بیشتر سازمان به مخاطبان بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه این پرتال یکی از درگاه‌های پربازدید دفتر تبلیغات اسلامی است گفت: ویژه نامه‌های ملی و مذهبی با قابلیت pdf نیز یکی از بخش‌های جدید ایجاد شده می‌باشد که تلاش شده است تا ویژه نامه‌هایی برای مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد تا بتوانند به عنوان یک محتوای تبلیغی از آن بهره بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز