خبرگزاری کار ایران

حیدرعلی عابدی مطرح کرد:

تکمیل شهرک نمایشگاهی اولویت نخست اقتصاد اصفهان باشد/ رونق اقتصاد اصفهان با تکمیل شهرک

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۵۱

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تکمیل شهرک نمایشگاهی اصفهان باید در اولویت نخست فعالیت‌های اقتصادی استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدرعلی عابدی در بازدید از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان با تاکید بر اینکه ساخت نخستین شهرک نمایشگاهی کشور از جمله افتخارات بزرگ اصفهان به شمار می‌رود، افزود: توانمندی‌های اقتصادی و تسهیل‌گری در حوزه کسب و کارها از محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به عرصه ظهور و بروز می‌رسد و بر این اساس باید تلاش ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه ملی انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس حمایت‌های لازم برای تکمیل این پروژه مهم را در دستور کار قرار خواهند داد، اظهار داشت: به همه مدیران استانی تاکید می‌کنم شرایط لازم برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از نخستین شهرک نمایشگاهی کشور را انجام دهند تا هر چه سریع‌تر شاهد رونق اقتصادی و تجاری استان اصفهان و منطقه مرکزی کشور باشیم.

تکمیل شهرک نمایشگاهی اولویت نخست اقتصاد اصفهان باشد/ رونق اقتصاد اصفهان با تکمیل شهرک

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه لازم است مدیران ارشد استانی از این پروژه در حال ساخت بازدید کنند و به بررسی چالش‌های مرتبط با آن بپردازند، تصریح کرد: دعوت از سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی برای تکمیل این طرح از ضروریات اجرای پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان به شمار می‌رود که خوشبختانه شرکت نمایشگاه‌ها گام‌های جدی و اساسی در این زمینه برداشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای‌شهر اصفهان نیز در این بازدید نمایشگاه را نبض اقتصاد دانست و گفت: در صورت برخورداری از یک نمایشگاه مجهز و منسجم در اصفهان، بسیاری از مشکلات اقتصادی استان رفع خواهد شد.

فریده روشن هم‌افزایی را نیاز اصلی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کنار توانمندی‌های فرهنگی، هنری و تاریخی این کلانشهر، به جنبه‌های اقتصادی آن نیز توجه دارند؛ بر همین اساس با تلاش برای تکمیل نمایشگاه بزرگ، گام‌های محکمی برای تقویت اقتصاد شهری برخواهند داشت.

عضو شورای‌شهر اصفهان با اشاره به اینکه در مدت سپری شده از سال‌جاری نمایشگاه‌های قدرتمندی در سطح استان برگزار شده، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی اقتصاد کشور، امری بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما شرکت نمایشگاه‌های اصفهان توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، گام‌های اساسی در رونق کسب و کار بردارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این بازدید از پیشرفت 44 درصدی ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ خبر داد و گفت: فعالیت عمرانی این پروژه به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

علی یارمحمدیان خواستار توجه نمایندگان مجلس و مدیران استانی و کشوری به این پروژه بزرگ شد و افزود: این پروژه می‌تواند به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شود و از ردیف‌های بودجه دولتی استفاده کند؛ بنابراین از مسئولان استانی می‌خواهیم نهایت توجه خود را به این موضوع معطوف کنند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در شرایط کنونی اقتصاد بسیار دشوار و سخت است، تصریح کرد: اصفهان نیازمند نمایشگاهی است که در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پاسخگوی نیاز فعالان اقتصادی برای نمایش و ارائه محصولات و خدمات باشد، بنابراین نیاز است تا همه مسئولان استانی دست در دست هم دهند تا پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان هر چه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار فعالان اقتصادی و مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز