خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان:

ساخت ۶ بازارچه دائمی محصولات صنایع دستی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۷۶

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: 6 بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی در سطح استان با اعتبار 440 میلیارد ریال در دست ایجاد و ساخت است.

به گزارش ایلنای گلستان، رحمان فرمانی اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به گلستان در مجموع هزار و 100 میلیارد ریال در قالب 55 پروژه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مصوب شد.

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار مصوب در سفر رئیس جمهور به استان، تاکنون مبلغ 110 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های استان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور گلستان دستورات بسیار خوبی در خصوص جزیره آشوراده صادر شد که از طریق استان و همچنین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیگیر موضوعات مرتبط هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به حوزه صنایع‌دستی و هنرمندان فعال در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه شاهد اختصاص زیرساخت‌ها و تسهیلات مناسبی به فعالان این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: 6 بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی در سطح استان با حجم 440 میلیارد ریال در دست ایجاد و ساخت است که می‌تواند در رونق فروش تولیدات هنرمندان استان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز