خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار خبر داد؛

افزایش ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد/ هیچ نانوایی حق تعطیلی اضافه ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۷۶

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار از امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، شکوه میرشاهی افزود: این اقدام با هدف تامین نان مردم در کلانشهر شهر مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی های منتخب قرار گرفته است افزود: این نانوایی های منتخب ممکن است از آرد یارانه ای یا غیریارانه ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر کلانشهر مشهد گسترده شده‌اند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: بسیج اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به ‌صورت محله محور بر ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخوردهای قانونی از این طریق صورت بگیرد.

میرشاهی افزود: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تامین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز