خبرگزاری کار ایران

استقرار تجهیزات تصفیه پیشرفته در تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ مترمکعب از فاضلاب ورودی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سمنان با استقرار تجهیزات تصفیه پیشرفته در این تصفیه‌خانه با هدف استحصال آب خام صنعتی به آب درجه یک، قابل استفاده در صنعت تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در این باره گفت: راکتور بیولوژیکی غشایی (MBR) یکی از واحدهای سیستم تصفیه پیشرفته و استحصال آب خام صنعتی از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان است.

وی تصریح کرد: برای سیستم مذکور با هدف جبران بخشی از کمبودهای آبی صنایع شهرک و از طرفی لزوم جایگزینی با تجهیزات جدید، طی قرادادی مراحل سفارش‌دهی و ساخت طی یکسال گذشته انجام و پس از گذراندن تشریفات ترخیص به محل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان حمل و تخلیه شد.

باقری یادآور شد: سیستم MBR (راکتور بیولوژیکی غشایی) به عنوان یکی از سیستم‌های تصفیه جدید در تصفیه‌ی فاضلاب شهری و صنعتی می‌باشد و با این فناوری امکان بروزرسانی سیستم‌های قدیمی تصفیه فاضلاب و حذف آلودگی‌ها در حدود بالای ۹۹% وجود دارد.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از این سیستم پساب بدست آمده، شفاف و با مشخصاتی درحد چاه‌های آب شرب قابل استفاده در بخش‌های مختلف صنعت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز